sol, rabarber, annis

WOHO, INATT SKA JAG FÅ SKEDA!!

nu sitter jag här hos annis och ser dum ut. hon är och tvättar bort sminket och sen ska hon färga mina ögonfransar.

idag har jag hunnit med ungefär detta;
vakna
spy
bjumis
stan
campingen
huset
cykla
annis

tanken var att jag skulle fara och grilla, men då ville annis umgås och det lät mer lockande.
vi har väl bara betett oss underligt som vanligt.

annis fes när vi var i tunneln och börjde berätta om hur den skulle komma fram till kalixbron efter en halvtimme, haha. cp.

kan bjuda på några bilder som annis äntligen photoshopat klart. hon skulle göra en bild på mig men hon sa att jag var så snygg så det fanns inget att ändra eller fixa till, den ni!! hohohooh


vi glömde bort att hon hade idas haklapp när vi gick ut, haha


hon dregglar, som vanligt


vi har ätit också.. ingen balle dock


vi hittade 2 hundringar också, höhö


nu orkade jag ju inte lägga upp bilderna på min rabarbermaskering så rubriken blev rätt onödig

btw.. mormor vill ha mig till stugan i helgen. om nån vill komma med så gör det för fan. annars dör jag.

hejrå!



update; läs inte annis blogg. hon bara skriver massa hemskheter.
frida - men fan, nu tror dom ju att jag skiter ner mig på riktigt
annis - men dom tror ju att jag fes i tunneln på riktigt
frida - det gjorde du ju
annis - fan! hahahhaha

nu ser hon på porr och äter kakor och vill att jag joinar.. kaaanske

Kommentarer
Postat av: Patrix

Kommer! fas jag får aldrig!

Postat av: Patrix

får jag de? :) WOHO

2008-07-04 @ 01:56:17
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: Patrix

Klart, väntar bara på inbjudan ju :)

2008-07-04 @ 02:23:49
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: Fegon

Patte kläckte förslaget om att vi ska komma till stugan. Så, ryktet på stan säger... att vi ska komma till stugan.



Eller något...



fan, om tre timmar ska jag stiga upp

2008-07-04 @ 05:02:34
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: marie

heeelu, vad gör du?

2008-07-05 @ 11:36:31
URL: http://marresbok.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback