skönhetssömn?

tidigare idag när jag var hos morsan så låg jag på soffan i sked-posen och såg på fear factor. givetvis somnade jag och mamma kom och muffade ut mig på kanten, kröp in bakom mig och vi skedade gärnet. hon låg och höll om mig och jag burrade in mig i kuddarna, och det slog mig att det inte finns någonting i hela jävla världen som är så skönt som att sova på dagarna. speciellt när man skedar någon. fyfan vad skönt det är. helt galet. om inte det är skönhetssömn så vet jag fan inte vad det skulle vara.

eller ja.. här om natten, eller, för ganska många nätter sen, så vaknade jag av att jag satt i sängen hos morsan och sminkade mig. DET om något, måste ju vara skönhetssömn.

nu skriver jag bara i brist på annat. jag har tråkigt och jag är inte trött.
brorsan lovade mig en text, men han gav upp efter 5 rader. så jag får väl se någon av filmerna jag just fick ner. fast hur jävla kul är det?

skitliv.


miss u <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan inte riktigt bestämma mig om du lider av sömnproblem eller inte :o.

Postat av: Palle kuling

Jag har sett när du sover, och du är fan en skönhetssömn hela du :)

2008-07-07 @ 15:25:25
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: Berra

lockande.. väldigt lockande! =) får jag komma till huset då? :)

2008-07-07 @ 19:08:50
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback