sjukaste filmjäveln

gah vad ni klagar!

de senaste dagarna har jag gjort allt för att hålla mig sysselsatt och borta härifrån, för jag är på riktigt, jävligt less på mig själv. uppenbarligen har jag lyckats, för jag har varit för upptagen med att vara upptagen, för att ens märka att pappa har farit och jobbat för nån dag sen.

igår var jag med jennifer, camilla, berra och marie och spelade volleyboll. skulle bada också men jag får ju inte göra det med den här jävla bröstvårtan.. det kan hända att jag tagit hål där.. igen. dumt. aja..
det blev inte så långvarigt för att knotten tog över våra kroppar, så vi bestämde oss för att styra något någon annan dag istället..

berra ringde iallafall idag och ville umgås, så så fick det bli. jag, berra och camilla drog och hyrde film som vi sen såg här. vettefan vad den första hette, men jag tyckte den var skitdålig iallafall. sen såg vi "rec".. alltså det är fan det sjukaste jag varit med om. jag har aldrig skrikit åt en skräckfilm förr.. eller ja, förutom en gång när jag och camilla såg en äcklig jävel. men då var de lillbrorsan bakom fönstret jag skrek åt.

vi har börjat prata om en kommande utlandsresa också.. det blir nog bra som fan.. och nästa helg är det stugfest i camillas stuga sägs det. men det kanske var hemligt.

äh, orkar inte ens skriva. imorrn ska jag vara med annis. idag har jag lämnat in nycklarna till lägenheten. på torsdag ska vi till luleå. min kamera är död, på riktigt. jag är.. jag vet inte.

frida - HUR FAN säger man piercing på engelska?

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback