sick and tired

varför kan jag inte bli förkyld som vanligt folk? måste jag bli döende varje gång? och hela tiden? jag blir fan galen här ju..

efter att jag såg mig själv i spegeln för ett tag sen så har "tjackhora" och andra nedvärderande ord ekat i mitt huvud. fan.

det är nästan så att jag tror att det är ett släktdrag. se bara på min storebror.
och idag skulle min farbror imitera någon ful jävel han sett.
farbror - orkar ni titta på mig ett tag? .. även fast jag är ful?!

han är en 13åring fångad i en 40 årings kropp. på alla plan. men han är rolig iallafall

nu ska jag fortsätta läsa de inläggen i saras blogg som jag missat. mina igenkletade ögon och hennes tyska är ingen bra kombination så det tar ett tag.

.. hade hoppats på mys ikväll, men..

jag skiter i det här nu. godnatt, hejdå, puss.

Kommentarer
Postat av: P

jag hade också hoppas på mys, men nån svarar inte..

2008-07-24 @ 23:04:37
Postat av: unknown

jag också.. typiskt

2008-07-25 @ 04:24:25
Postat av: Berra

hah, jag tror inte att jag ångrar mig :) i värsta fall har jag kanska kvar mina andra chips hos sara. :)

Postat av: sandy

yeees det var det :D

2008-07-25 @ 17:21:30
Postat av: berra

att vi måste! jag längtar redan :) då ser vi den där läskiga filmen tycker jag, om du redan sett den?

2008-07-26 @ 15:40:32
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafaaaaan.

2008-07-27 @ 10:52:19
Postat av: Berra

hah fyfan för minigolf, det är så sjukt långtråkigt och bolljäveln rullar ju helt cp. tror det varit en liten jordbävning nere på campingen och gjort banorna skeva eller något ;D

2008-07-28 @ 09:04:30
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: soppe

yes mam' =)

2008-07-28 @ 12:54:42
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga...................................................................................

2008-07-28 @ 19:21:31

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback