jag är en sjuk människa

det blev varken soffa eller film.. fan!
istället pallrade jag mig mot stan enbart för att bli fattigare och sjukare. jag och mitt dumma huvud alltså.
nu tycker jag att mamma kan sluta jobba så jag vågar fara och hämta penicillin. jag fattar inte varför jag är så livrädd för sjukhus? speciellt röntgen. gah!
har rätt ont i ena lungan också, fan i helvete om det är lunginflammation. jag vägrar röntga!

imorse när jag vaknade så ringde morsan, och jag insåg snabbt att jag varken kunde andas eller prata för att halsen hade svällt igen. paniken kom rätt fort, men även för morsan som ringde farmor och bad henne kolla till mig. hon hade med sig en burk med panodil som skulle ta bort febern. det hade nog gett bättre effekt om jag ens fick ner dom. men det gick ju inte, för jag kan inte ens dricka vatten. skitliv.

hela dagen/kvällen igår låg febern på 38,6-39,5

sen sjönk den till 38 och jag var glad


sen sjönk den till 35,7 lite för snabbt och jag var inte lika glad längre


inatt det var dock värst. eller kändes värst. fast då kollade jag inte så jag vet inte vad den var

sen vaknade jag och 30 min senare låg det på 38,7. sen blev det värre men då vågade jag inte ens kolla



det bästa med att vara sjuk är att jag inte kan snusa eller röka. jag är inte ens sugen. förhoppningsvis kan jag väl sluta med all sån där skit nu

frida - fan vad glad jag är att hjärtat inte sitter på vänster sida nu.. cheeeses vad ont det gör
jesse - inte för att jag vill göra dig besviken men.. hjärtat sitter visst på vänster sida
frida - FAN!

bra odds jag har för att överleva natten. sov med mig!

Kommentarer
Postat av: loyd

Stackars :(

2008-07-01 @ 20:16:22
Postat av: Sanna

hahaha, OP-arn framför andra, bra du vet vars hjärtat sitter ;D.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback