honey i'm home

and i had a hard day. pour me a cold one and oh by the way, rub my feet, gimme something to eat.. fix me up my favorite treat.. lalalaaaa

nä okej, det var skitbra där borta i lappis. som vanligt. däremot ska jag inte nämna ett skit om volleybollen idag, och jag hoppas för berras skull att inte hon gör det heller. det är nämligen krig. vi var inte på samma lag idag förstår ni. GAH! och björnjävlarna som ska börja väsnas ute i skogen så man får hjärtklappningar och måste springa in och gömma sig och avbryta den kommande vinsten. fan vad jag hatar dom. ingen fattar nog hur jävla rädd jag är för idioterna. inte ens jag gör det. eller jag förstår inte varför, främst. idioter är dom iallafall.

jag tog bara bilder på mig själv, och såna gillar vi ju inte. så ni får klara er utan.

jag är inte så glad som jag borde nu. why? ingen vet. jag är rädd. ska fara till sara och sova nu sägs det. fast då måste jag våga ta mig ut ur rummet först. och det gör jag ju inte.

just nu hade jag gärna varit i seskis. där finns det fan inte ett problem, någonsin. inga björnar heller. aja, jag ska ju dit till veckan när mommo kommer hem. så hon kan skjutsa mig alltså. annars går det inte.

och berra, grattis som fan (igen, igen och eeh.. igen). det suger att fylla 19, men grattis iallafall. du är söt. hihi




vi har lyssnat på massa gamla godingar i bilen iallafall. kul som fan.






haha




nuff said


Kommentarer
Postat av: Berra

nej ..eller alltså.. eh, fan du gjorde mig nervös. jag vågar inte utmana dig;( kramas imorgon? :)

Postat av: Berra

nä men jag slutar ungefär 5, camilla å jennifer skulle ju göra hål i öronen, men sen efter det : )

2008-07-06 @ 08:17:01
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skum som i skumbanan? eller kanske skumtomte? jag föredrar det sistnämnda. anyway så är jag ju aldrig ledig nu för tiden, jag har fått jobba extra :/ men men det är ju pengar. jag är ledig på tisdag men då skall jag till happis/torne med mamma och pappa och jocke :)

2008-07-06 @ 21:19:48

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback