hemma igen

nu tänkte jag säga att allt gick smärtfritt. men det gjorde det fan inte.
berra var ju inte nådigt galen när hon skulle döda alla myggor som försökte suga ut allt mitt blod. givetvis var hon tvungen att döda de jävlarna med en boll. haha

vad ska jag säga? jag är grym på kubb! inte lite heller. vårat lag vann alla gånger vi spelade, men även när vi spelade volleyboll. det kanske inte är min bästa gren med tanke på min längd, men fan i helvete när det kom till att öööh.. serva. även den grenen vann mitt lag. fast det var lika mycket berras och jennifers lag.

sen har vi då pilkastningen.. haha. det bör jag nog inte ens nämna. fast om vi går efter mina och berras egna regler så är jag bra på det också. ju längre från tavlan - desto mer poäng.

nåja, de där människorna är helt underbara och vi hade grymt roligt. jag och berra stod mest och skrattade åt oss själva och åt varandra, samtidigt som vi (läs jag) förde konstiga läten och ljudeffekter.

de dödliga ska iaf upp och jobba imorrn så det var bara att avrunda, dra varvet runt stan och sen hem. på stan var det ungefär lika mycket folk som det är i mitt rum nu.

nu är det bara att börja planera min och berras kommande film - myggjävlarna!
vi har redan ganska klart för oss hur filmen ska läggas upp, iallafall vad själva grejen med filmen ska handla om. sen får jag ta hjälp av manusförfattaren Kaj :P










Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

var med och tävla om en bloggdesign!

http://dld.blogg.se/2008/july/tavling-lottar-ut-en-design.html

2008-07-05 @ 02:57:35
URL: http://dld.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback