filmer

eftersom att jag lider av kronisk tristess, självmordstankar, sömnproblem och medfödd bitterhet så blir det mycket filmtittande under dagarna, kvällarna och nätterna.
nu börjar min fantasi ta slut, och jag har sett de flesta filmerna alldeles för många gånger redan.
idag har jag sett rädda willy.. och den var väl bra.. för 10 år sen. men jag måste även tillägga att det inte var frivilligt jag såg den, och jag kunde heller inte se klart hela.

jag tror jag är den enda som aldrig har gillat barnfilmer (förutom lejon kungen). inte ens när jag var barn. då låg jag, farsan och brorsan och såg filmer där man skjöt varandra, plan kraschade och folk dog, hela tiden. det är såna filmer jag faller för än idag, speciellt i pappas sällskap. och en tutt-påse. höhö.

sen måste jag ge en käftsmäll till fredrik för att han försökte övertyga mig i dryga 10 minuter om att Leo skulle vara den BÄSTA svenska film som någonsin gjorts.
jag kan säga att de är en av de absolut sämsta filmerna jag sett i hela mitt liv, i alla kategorier. till och med rädda willy var bättre. så då vet ni det. se inte den, om ni inte redan gjort det.

aja, nu har jag varit ute en sväng, och jag hann till och med bli glad. sen kom jag hem. fan. samtidigt som jag kom hem såg jag att ante, aka leffe, aka leif hade ringt. så jag får nog ringa upp och höra vad han ville. de gånger han ringer så vill han antingen bara snacka skit om folk, höra något nytt skvaller, nattpromenera, träffas på dj ELLER dejta mig i hans friggebod med någon film. det var dock länge sen det hände nu. för jag är lat. och jag hatar människor.

och när jag ändå flippar mellan olika ämnen så kan jag ju säga att mamma blev jääääätteglad av mitt inlägg igår, och hon tänkte kommentera det, fram tills hon läste det där om börsen. fan! jag är ingen bra dotter.

blö..

det är tur att jag har gått OP i 3 år och lärt mig allt om såromläggningar, för
ligg(tryck)såren* är fan inte långt borta nu.


såhär ser jag ut när leffe har sminkat mig

* liggsår eller trycksår, som det också heter:
Uppkommer vid långvarigt tryck mot huden. Blodcirkulationen i denna del blir kraftigt försämrad och vävnaden dör.  /FASS.se

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är sugen som fan! vill ju fira ;D

Postat av: Junitjej

Nu är vi hemma igen från vår lilla förlovningsresa. Det har varit en trevlig och lyckad resa, men det är ändå skönt att vara hemma igen.

2008-07-09 @ 19:14:19
URL: http://junitjejen.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback