hej

nu har jag och berra varit ute och gjort stan osäker.. bokstavligt talat.

vi visste att vi skulle umgås, men vi visste inte vad vi skulle göra.. så vi for och "spelade" fotboll. furuvallen funkade inte, så vi sökte oss mot centrumskolan. för många missar och myggor gjorde att vi sökte oss mot en lekpark där vi löste lite världsproblem. blandannat om varför saker gnisslar, gungor i det fallet.

sen blev vi törstiga, tog cyklarna och körde ner på druggen där vi införskaffade en cola(blä), som vi sedan satte oss på campingen och drack. det kändes smått patetiskt att sitta där och slåss med myggorna i minusgrader, så vi flyttade oss ganska snabbt därifrån.

cyklarna tog oss hem till morsan där vi såg spöktv. fan i helvete vad sånt är läskigt.

nu sitter jag här och skrattar som fan åt mig själv. det är helt sjukt. jag kom bara på en helt vrickad tanke som jag inte kan sluta skratta åt nu. kul människa.

idag fick vi iallafall klart för oss att.. 3 ALLTID är 1 mer än 2. det var berra som gjorde den underbara upptäckten.

vad ska jag göra nu? jävla berra som skulle dra igång mys-suget. hoppas att jag har någon film på datorn. annars får jag problem. jag fick ett förslag om att videoblogga, hahahaha. nej!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback