blö.. bilder

nu är jag hemma! kameran har snart sett sina bästa (och sista) dagar. bättre kommer den ju inte bli iaf :/ fan!


osminkad som fan efter massa powernaps och slagsmål med lillsyrran


ida var också nyvaken och trött


.. och söt.


bra människor, som vägrar vara med på bild. man blir som man umgås?


höhö, snoppe och jonas :)


skäggig, dryg och snygg som fan :)


<3<3


kramas :) hitta sötare


nu sitter jag och väntar på att jag ska få ner någon bra film som jag kan lägga mig och se. under tiden försöker jag övertala
brorsan att komma till säääskis i helgen och att han ska dra dit massa folk. i kalix kan man ju inte vara.

Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger:

På Fredag måste jag ju fira
fiffomiffo säger:
fira vadå?
Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger:
min namnsdag
fiffomiffo säger:
har inte du namnsdag i kvinnoveckan?
Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger:
Neeej, jag är den sista som har namnsdag
Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger:
innan kvinnoveckan
Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger:
det är jag som inleder den
Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger:
Folk säger att jag har massor av kvinnor efter mig.... jag var glad tills jag insåg att dom pratade om i allmenackan
fiffomiffo säger:
hahahaha
fiffomiffo säger:
du är sjuk
Fegon - i don´t wanna give up, but i have to säger (04:00):
The only date i´ve got, is from the calender : (

nu; film och mys.. med zebran. KUL!

.. många undrar föresten vem zebran är. här har ni - min zebrakudde, camillas skönhet och bästa vän.

P<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera bilder på dej, tack :D

2008-07-14 @ 14:08:24
Postat av: berra

ooh.. snygga lår jag har. dags att spara pengarna till fettsugning! Yei :)

Postat av: AnnMary

sluta snuska er i sängen. fy skäms och skam. tack och heder

2008-07-15 @ 12:36:20
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: J0Z

VAR MED OCH TÄVLA OM DESIGNEN I MIN BLOGG!

2008-07-15 @ 16:08:46
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Finns inget bättre än att ligga och snooooza i zebran :)

2008-07-17 @ 14:46:17
Postat av: Anonym

anonym: i dina drömmar.

2008-07-17 @ 17:48:03
Postat av: Anonym

skit it da

2008-07-17 @ 20:25:32

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback