stört

jaa.. satt någonstans och läste om tjejer vs killar och var bara tvungen att googla det. blev egentligen inte förvånad när jag såg var som kom upp. googla efter flickor och tjejer så får ni se.

vad jag gör vaken nu är ett mysterium. vaknade kring halv 9 och har legat och dragit mig tills nu. ska städa lite tänkte jag, sen plugga, sen på stan och sen kommer sara. måste hinna på skolan en sväng igen.. anki var ju inte där igår då jag var där.

måste bara bjuda på 2 bilder. elitseriens 2 bästa spelare

image551
min skröder! han satt satte en puck där den skulle, men det hjälpte tyvärr inte.. resten av laget spelade bra men inte tillräckligt. timander vart matchens lirare men alla andra tyckte skröder gjorde det bäst.

och kolla krizanas räddning, haha
image552



ska nog se klart filmen jag somnade till igår. ond aning heter den.. fattade inte ett skit och orkade inte ligga och försöka klura ut vad som hände, så jag slocknade.

morgondagens biljetter till modo - skellefteå är nästan slutsålda. fanns bara 17 kvar när jag kollade sist.. och det händer inte ofta. och givetvis ska jag jobba.. gah!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback