sovmorgon

oj vad skönt att stiga upp lite senare än 6. hade jag inte ställt väckarn på 11 hade jag nog fortfarnade sovit tror jag.
igårkväll fick jag för mig att bada barkar, så jag gick och spolade upp vatten och la mig där. hade med några tidningar som jag låg och läste, hade tillochmed skum, för att höja mysfaktorn lite. jag vaknade ett tag senare av att pappa gapade om jag levde. givetvis hade jag somnat, och min NYA tidning låg och plaskade med mig i vattnet. gah!
jag somnade om och vaknade när mina ben fick kramp och inte orkade trycka upp huvudet ovanför vattnet något mer, och det var ändå nån timme senare. kul att vara för kort för att överleva i ett badkar.

fattar inte vad grejen är med att somna i vatten. det är typ min grej. aja, gick till sängen och somnade nog ganska dirr.

har drömt så sjuka drömmar flera nätter i rad nu. först satt jag och patte i en bil efter en väg, och jag vet inte vad, men vi körde in i nåt och började rulla ner i diket. sen kom en jävla bambi, vad det då är för djur, och typ puttade oss så vi hamnade rätt igen. sen när vi skulle göra iväg stod idioten där och höll fast bilen och skrattade.
natten efter åkte jag med vem det då var, och samma sak hände. fast ingen bambi kom. vi låg bara där i diket upp och ner i bil och skrattade.
och inatt har jag drömt att jag och loyd var på galamiddag med träningskläder och sen kom davd där utan tröja och slogs med alla i rosa klänning. stört.

hade planer för idag. skulle hinna med massa, gå till dj och farmor blandannat, och ner på stan och blabla. men nääe, har sovit för länge. har tvättstuga 12 så jag hinner inte.

skrev ett mess till sara att hon får komma hit när hon slutar 12 om hon vill, och hålla mig sällskap för att jag är ensam hemma, och för att vi ska på stan och kolla på kläder. nu fick jag ett svar "du menar att du vill ha sex?" haha jävla lallare.
jaja ska göra mig nå frukost och sånt där nu innan tvättstugan. måste försöka städa och klä på mig också.

Kommentarer
Postat av: Daavd

HAHA WHAT? "sen kom davd där utan tröja och slogs med alla i rosa klänning".. Är de så du tänker när du drömmer om mig ? hahah

Postat av: loyd

Detta får mig på bra humör läsa ditt svammel :D

2008-01-18 @ 19:41:29

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback