:O

tänk om det blir så att han far nu.. på riktigt. jag är livrädd. jag klarar mig väl inte själv :)

jag sitter och lallar med min hockey på internet, då det bara lägger av. arg som satan stampar jag ut till pappa

frida - pappa vafan.. mitt internet?
pappa (i telefonen) - ho-ho-hoo nu kommer dottran här och grinar över att hon blivit utan internet
frida - lägg av, det är allvarligt. och jag grinar fan inte
pappa (fortfarande i tele) - nånå var inte sån nu.. jag har samma problem
frida - ja men jag har ju fan inte internet för att det inte ska funka. sluta lek med det så ska du se att det inte försvinner
pappa - det är ju inte mitt fel att hela lägenheten har blivit utan internet?
frida - nääe och det är inte mitt fel att JAG har blivit utan internet. det är ditt fel
pappa (i tele) - flickor kan vara så söta.. när dom är tysta iallafall
frida - gaaaaaaaah (stampar in i rummet och smäller igen dörren)

det värsta var att han skrattade hela tiden och tyckte det var skitkul! och 1 min senare kom internet tillbaka, så det var visst hans fel.
sånt här kommer jag fan inte sakna. men pappa är allt-i-allo, han fixar fan allt och hur ska jag klara mig utan det?

det värsta är ju att det låter som att han inte kommer tillbaka något mer, förens han slutar jobba, och vem vet när det blir? han kanske trivs och jobbar där i flera år. hur ska jag kunna träffa ida? 1 timme i månaden typ. hon kommer ju hinna glömma mig. inte kan jag ta hit henne nåmer och ha henne här i en vecka. sånt klarar jag inte.

jag har äntligen fått ett nytt databord. slipper den här skiten som tar upp halva rummet. måste dona med det. samtidigt som jag följer hockeyn. 0-2 nu, grymt! luleå kan dö och jag hatar deras klack, blir bara irriterad.


Kommentarer
Postat av: D

ida skulle aldrig kunna glömma dig frida, inte så som du är mot henne, aldrig. du är otrolig med henne

Postat av: loyd

Känns bra att jag inte är den enda du blir arg på utan anledning :)

2008-01-30 @ 17:22:47
Postat av: fiffo

det där var väl inte utan anledning :) och dig är jag ju bara arg på ibland, och då förtjänar du det :)

2008-01-30 @ 18:10:35
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback