lotto

mycket tur jag har ändå.. not. har rast nu, i 2 timmar. modo har match.. 3 trodde jag. var glad att jag iallafall skulle få se 1 timme.. men vad fan ser jag då?
"Noterbart 3: Norrderbyt MODO Hockey - Skellefteå är en s k sen lördagsmatch och pucken släpps inte förrän 18 30."
på hemsidan. kukhockey!

aja, var som trött imorse men det gick över direkt. trodde jag skulle bli tvungen att lägga mig och sova på rasten, men som det känns nu verkar det omöjligt. istället ska jag ut och gå en sväng tror jag och kanske plugga, om jag orkar.
har ringt farmor idag också och pratat, finally. tror det är ganska lugnt mellan oss nu, haha. dom börjar flytta på måndag, så där kommer jag vara hela veckan tror jag. fan vad tråkigt att aldrig mer kunna springa över järnvägen/ner för backen till 57an :/ kommer sakna det. känner mig mer hemma där än vad jag har gjort någon annanstans hittills. men nu flyttar dom till näsbyn. och har ett rum över, så jag funderar på att flytta in med dom och styra upp mitt liv :) inte.. nä men nog kommer jag spendera ganska mycket tid där ska ni se.

tog ner tandläkaren 1 och 2 igår och såg 1an när jag skulle sova. bra val.. not. tog bort 2an direkt, haha.

jag är grymt sugen på fest nu. känns dock inte ens som helg. men det får jag och sara ta igen nästa lördag :) såg att jag jobbar nästa helg också, men det känns som att jag kommer vara sjuk då ;)

har ju köpt lite nya partykläder som måste invigas. köpte världens finaste tröja/klänning. och när jag stod där och provade sa sara
sara - näääe alltså.. du blir så svart. du passar bättre i färg. och du har ju redan så mycket svart
frida - ja men jag får väl bleka håret då, höhö
sara - hmpf
frida - jag tar den... eller ska jag ta den gråa?
sara - jaa ta den gråa, du passar skitbra i det också
frida - jag tar den svarta
sara - GAH!
höhö.. näe men nu känner jag att jag behöver den gråa också. kostade ju ändå bara 400 spänn så spela roll.

och på torsdag, förhoppningsvis, ska vi hälsa på torneå och happis. måste hitta skor och sånt.. och alkohol då:)

ääh.. nu ska jag gå göra nudlar ala fjixen.

Kommentarer
Postat av: Dex

AAAH, långt inlägg :O

Postat av: Kim

hell yeah !;b

2008-01-28 @ 00:32:33
URL: http://kimrobineriksson.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback