FINT!

nightwalken igår med sara och annis behövdes. även gungbrädgungningen och skridskoåkningen(med skor) med sara.
hann se en hel drös filmer innan jag och sara somnade, eller hon somnade dirr hon la sig, efter lite mys givetvis.
idag har jag tankat ner säkert 6-7-8 st som jag ska se inatt. men fööörst ska jag ut och cruisa med camilla och sara, och camillas nya bil, eller vems det nu var.
jag och sara har varit på stan idag förövrigt, hände inte ett jota så vi for till mig och såg film och kramades. och bra var det.

lördag - luleå!  camillababy fyller 19 och det måste vi ju fira. ska bo hos nån där istan över helgen. kommer bli nice, hoppas jag! hoppas david kommer dit och säger hej iallafall.

modo vann med 3-2 mot hv. rätt åt er ;) skröder pillade in ett mål. han är det bästa som finns.
adios


Kommentarer
Postat av: Daavd

1. du berätta aldrig hur det gick i matchen igår?!
2. baby, troru jag skulle låta dig vara i lule utan att jag kom och sa hej ? ;D
Dock ser jag ju om jag åker buss så får du möta mig nånstanns eller om jag tar bil så kanske de blir lättare ;b

hörs ikv! take care bf. love


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback