- maaaaamma, fegga håller pååååå!!!!

jag saknar någon att bråka med. främst mina 2 ärtor till bröder kanske. trots att jag växt upp som mellanbarn och alltid varit utsatt, hatad och mobbad av mina syskon så saknar jag faktiskt det litegrann.
jag har ingen att bråka med längre, inte på det sättet :(
ingen att få mina armar sönderslagna av, ingen att bli inlåst i garderober av, ingen att få mina tänder utslagna av, ingen att bli fasthållen (alt. inrullad i matta/instängd i väska) av, ingen att bli verbalt snepippad av heller för den delen. det är rätt trist faktiskt. förr fick jag alltid skulden för allt dom gjorde, för att dom slog, eller viskade, och jag skrek. och den som hörs mest är ju värst.

visst slåss jag och min lillebror ännu, men han är ju faktiskt ganska chanslös utan fredriks backup.
och ida är för liten. och hon är tjej, det är inte lika kul.

http://fegon.blogg.se

jag läste brorsans blogg och blev lite smått nostalgisk när han började svamla om mina barbiedockor.
minns inte vilken dag, men när det var disneydags hade vi våra ritualer. jag badade alltid badkar, med en jävla massa skum, som jag inte tålde, så jag fick bli insmord i timmar efteråt. när jag kom upp ur badet skurade mamma, alltid, det var hennes skurdag, jag trippade över golvet till vardagsrummet, i min äckliga morgonrock, till en flätad trästol som gnisslade och höll på att ramla ihop, och där satt jag och åt nån såndär blandpåse med godis som man alltid fick av sin farmor/mormor, och popcorn då, och saft till det.
jag hade en fåtölj också som jag var kär i, men en dag när jag kom hem var den borta. den hade sett sina bästa dagar flera år innan jag började sova i den. tragiskt.

ääh, jag ska sluta blogga. det suger.
sara kommer snart och förgyller min dag, förhoppningsvis.
har sovit hela dagen och kommer inte kunna sova inatt, så praktiken imorgon kan jag ju nästan glömma.


erik, hans magar fredrik sitter vid
och min stol min dator och jag
fixade hans hår:)

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Jag ser ju anorektisk ut på bild nummer 2 haha


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback