shit

det är ju snart begravning och jag har inte ett skit att ha på mig :O
har aldrig varit på begravning heller. vad ska man ha på sig???

nä nu blir det att dra med sig någon vänlig själ till luleå till veckan och shoppa lite. är ju ledig måndag och tisdag. känns som att jag måste fråga camilla. bästa shoppingkompisen någonsin. vi har exakt samma smak och hon har alltid koll på läget :)

gårdagen var kul som fan faktiskt. utklassade loyd, leffe och koivumaa i guitar hero. har inte så jävla långa fingrar så det gick inte så bra.
innan aasa hämtade mig och leffe här och skjutsade oss till loyd fick jag sitta och lyssna på kiss, guns and roses, robbie williams och den där tommy lee eller vad han heter.. vad tror ni jag fick lyssna på hos loyd sen? gah. hatar sån där musik :)
när micke kom började vi gå ner mot hotellet. inte så mycket folk, men det dög.
hade jäkligt kul om man tänker på att jag var enda tjejen, den mobbade tjejen dessutom :O haha
fast det suger fortfarande att vara där då inte patte är där. blä. men snart kommer han hem :) måste fara och sola så jag vågar visa mig.

sen gick jag och andy och lallade runt stan och pratade bara.

idag mår jag ovanligt bra. bara huvudvärk. det är första söndagen på länge jag är på benen så här tidigt =) ska dricka oboy som en galen och sen ska jag gå ut och gå tror jag.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Okej, tack då ;)

Postat av: Pake

Grattis på namnsdagen sötnos!

2008-02-18 @ 02:01:48
URL: http://patrixxx.blogg.se
Postat av: fiffo

taaaaaaaack :)

2008-02-18 @ 12:30:30
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Anonym

kläder?:O

2008-02-18 @ 17:17:39

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback