risen!

that´s all i need!

sara vet verkligen hur man får mig på bra humör. en risenpåse gör så mycket :) hon överaskade mig med en sån idag, säkert för sitt eget bästa. hon brukar oftast få ta skiten när jag blir irriterad :) jag är allmänt pmsig.. lättretad, känslig, humörsvängningar och hela köret. har ont i varenda del av kroppen och bara ett vrak egentligen. blä.

för någon dag sen sa sara typ "åh vad jag tycker om att "bo" med dig. det är så roligt och mysigt och man vet aldrig vad som kommer hända när man är med dig.  jag tror vi skulle kunna bo med varann i en lägenhet, bara vi hade haft varsitt rum vi skulle kunna stänga in oss i när vi blir tjuriga" jag höll med men det dröjde inte längre förens vi stod och skrek på varann och båda kollade på varandra med en menande blick. jag kan säga att det aldrig i helvetet skulle funka. hon kanske skulle klara det, men jag skulle mest troligt gå under. haha. skulle störa mig på att hon duschar 24 gånger om dagen, hennes fula nattlinnen, hennes snarkningar, hennes försök till att lätta på stämningen när den är lite spänd, hennes sätt att dricka på (tro mig, hennes munsköljningar och gurglingar är verkligen äckliga) och när hon river hennes naglar, och även mina när hon har tillgång till dom.

men jag älskar henne. hon är min raka motsats och hon är verkligen positiv till allt. nästan så det blir lite jobbigt. hon kan inte vara arg på någon, istället säger hon "nääe jag har bara ingen åsikt om blabla". hon har sånt jävla tålamod och är så sjukligt förstående. hon ser på mig hur jag mår och vad jag behöver, och gör allt för att det ska bli bättre (alt. sämre. beroende på vad hon är på för humör=)). hon får mig alltid att skratta, förr eller senare och det är ju ett projekt för sig :)

jåjå nu ska jag sova så det blir morgon fort. längtar ihjäl mig efter ida. däremot har vi ingen bil, så jag ska GÅ till stenbäcken, hämta ida och putta henne i en barnvagn i djupsnö tillbaka till näsbyn. fyfan, gruvar mig redan. om någon har en bil över så får ni gärna parkera den utanför min port. lämna gärna nyckeln i :)

och imorrn far pattilatti till varmare breddgrader :/ känns som att jag kommer sakna han endel.
han är ju en av få som brukar få mig på bättre tankar när jag satt mig på tvären:) have fun iallafall.

har fått massage av sara ikväll också. skönaste ever. tända ljus som luktar gott som satan gjorde ju inte saken sämre. hon vet vad min trasiga rygg behöver :) däremot sa hon att jag måste sluta sitta vid datorn. för min rygg är helt stenhård på vissa ställen och hon kunde typ spela biljard med alla knutar jag har där överallt.

natti


Kommentarer
Postat av: Saaaas

I lööv you to babe:) När jag blir dement och hammna på samma hem som dig ska jag sno alla dina servetter springa in i ditt rum och äta upp ditt godis och sen krama dig när du skirker på dig :) Seen ska jag spöka med dig när båda har fallit av pinnen. Du kommer aldirg slippa mig mer. En gång sara alltid Sara :)

2008-02-02 @ 16:11:34

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback