porrfilm

pratar lite med loyd i vanlig ordning

frida - alltså.. jag har tänkt en grej. i sverige är det ju tillåtet att sälja sex, men inte att köpa det. men samtidigt är det tillåtet att spela in porrfilm, och betala killen/tjejen för att ha sex, på film. så egentligen borde ju alla horor bara kunna ta med sig en kamera?
loyd - ja det har du rätt i. egentligen borde du och jag spela in en porrfilm. alla killar tycker ju att du är skitsnygg.. och alla tjejer tycker att jag.. är snygg.. så alla skulle ju köpa den
frida - dum idé
loyd - så säljer vi den för typ 300 kr och blir svinrika
frida är tyst ett tag
frida - hahahhaha jag kom på värsta grejen. kan vi inte göra en porrfilm.. alltså alla tror att det är en porrfilm. men sen är det typ en rebus med massa stillbilder. en bild på mig så står det typ "frida minustecken tröja" "mikael minustecken byxor" och så gör man sådär. sen får vi komma på nåt snyggt slut och namn. (skrattar hela tiden jag berättar och tycker att jag är fantastiskt rolig)
loyd är tyst och jag hör verkligen hur han kommer håna mig.. sen börjar han fnissa och tillslut skratta som den idiot han är (höhö)
loyd - det är du.. bara du. hahahaa

sen låg vi och zappade på tvn och "en annan del av köping" började. man fick se 2 av dom som var tillsammans. vi sa inte ett ord och för att bryta tystnaden sa jag.
frida - tror du att dom där 2 har sex?
loyd - joo nog tror jag det
frida - jag tror fan inte det.. jag tror att han vill.. men hon bangar
loyd - ööh?
frida - eller så är hon värsta djuret och han orkar verkligen inte ligga hela tiden så han skyller på huvudvärk
loyd - hahaha

frida - ja men du kan ju inte sitta där med en kniv om du ska ta livet av dig
loyd - men är du dum i huvudet? tror du jag skulle sitta och mesa med en kniv om jag skulle ta livet av mig? det skulle ju vara ett spektakulärt självmord
frida - som vadå?
loyd - jag skulle komma till dig och knyta fast dig i sängen.. sen skulle jag sätta mig på dig och..
frida - vad har det med ditt självmord att göra? då är det ju jag som dör isåfall
loyd - .. och sen skulle jag skjuta skallen av mig

(a)

frida - fan vad jag har hjärtklappningar. känns som att det är en basketmatch i mitt hjärta nu. det bara babongbabong hela tiden. tror jag kommer dö. gör skitont hela tiden
loyd - vill du äta kex i min säng?
frida - eeeeh?
loyd - nä jag vet inte

KUL att han bryr sig!

ska fortsätta se "she's all that" nu i brist på annat. ska upp 6 imorrn. bra det kommer gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha-Ha-Ha vad du värkar vara rolig =)) de blir ju vad man gör de till visst??


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback