:O

flensosten (som är det enda han pratar om) leif har nu lyckats med det omöjliga. han har övertalat mig att göra någonting jag inte vill. nämligen att gå ut ikväll.
ingen motivation alls, inget sug, inga kläder, inge dricka, inga pengar. men det fixar sig.

ska hoppa i duschen innan han kommer hit och kollar när jag sminkar mig och springer och väljer kläder som en galning. sen kommer väl även hedman och sen ska vi till loyd. har övertalat han att fara vi ska få fara dit.
men den jäveln har magsjuka så det känns inte så säkert.
KUL att dricka öl och whisky när endast killar är med. dom kommer ju utnyttja läget och supa mig under bordet.. känns det som.

image685
såhär såg jag ut sist då leffe sminkade mig. hur fan är det möjligt att missa sådär? det är fortfarnade
ett mysterium.


idag på ishallen hade han dumpat axl rosetröjan (däremot är hans mobil full med halvnakna bilder på killar, främst axl rose bilder då) och kepsen och istället tagit på sig ett par svarta jeans, nitbälte, skinnjacka, randig halsduk och fixat till hans fejksvarta hår.
antingen var det annis eller han själv som tyckte att han såg ut som någon kändis och när jag kläckte ur mig att han såg ut som martin stenmarck var jag längre inte välkommen i gänget, och blev bokstavligt talat utfryst :(
eller så illa var det kanske inte.

skitsamma. plikten kallar. kalix vann. modo vann. bra skit! skröder stod för de 2 första målen. vet inte om han hann med någon assist.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback