no hope

det ser inte ljust ut överhuvudtaget. det tog mig ca 10-15 minuter att ta mig från sängen till datorn.
min huvudvärk har hållt mig vaken hela natten ungefär och då har det blivit ganska mycket tänkande. jag har inte blivit klokare iallafall.

fredag minns jag inte vad jag gjorde
lördag minns jag inte heller. for ut på kvällen iallafall, efter lite för mycket alkohol hos morsan och triangeldraman på toaletterna, haha. kixen och sara var där och underhöll mig. och morsan då, som försökte lära mig dansa. hotellet har nog aldrig sugit mer. var ungefär jag och 2 andra där. nä men loyd räknade alla till 32 st, vilket inte är så stort. men jag träffade ju patte iallafall och lallade på med han rätt länge.
söndag vaknade jag på morsans soffa av att någon (tror det var stefan) frågade om jag inte ville ha en kudde och täcke. jag fraktade mig hem iallafall och började känna mig piggare. fram tills jag gick och la mig. blä. har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. förrutom idag då.
försökte dricka ett glas juice för att bli piggare, men det åkte bara hiss och jag fick fan inte ner det.
hoppades att jag skulle slippa klä på mig idag, men jag insåg just att jag har slut snus och måste iallafall ner på snurran och köpa. orkaaaaa.
sara behövde något socialt i hennes liv så hon skulle väl komma hit och tycka synd om mig snart. patte verkar då lost and gone så jag vet inte hur det blir med han.

ska mest troligt åla mig till sängen igen. där ligger mitt täcke och 4 (!) filtar och väntar på mig. jag fryyyyser.

gah. camilla ringde nyss

camilla - tjeeenare
frida - mmm hej
camilla - vad gör du?
frida - nada. mår dåligt
camilla - haha är du i bakfyllan ännu? .. eller har du lagat mat?
frida - ja det har jag faktiskt fast det var ju nån dag sen
camilla - där har vi boven. men vadå, jag hoppades ju att du skulle komma och se peggens match med mig
frida - nää allvarligt? är den idag? ldkgdflgkdfmg'asdr
camilla - jaaa.. vadådå?
frida - näe men jag kan fan inte ens ställa mig upp
camilla - men fan då
frida - mmMMM

fan vad less..

skär mig!

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag har ju sakt till dig att du måste kolla ditt immun försvar tycker ju inte om när du är sjuk :'(

2008-02-25 @ 17:16:24
Postat av: kix

fjix, till och med jag var och såg den:)

2008-02-25 @ 21:21:49

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback