nåååh

pratade med idas morsa igårkväll och hon sa att ida grinar och skriker efter mig varje dag, hela dagarna. och efter erik, fredde och pappa.
när ewa hade sagt att hon skulle prata med mig hade ida studsat upp, sprungit mot dörren och börjat ta på sig skorna och sagt "ida åka fjida" haha ååh baby! saknar henne så sjukt mycket alltså, så nu har vi bestämt att jag ska fara och hämta henne imorgon. ska fara runt lite till farmor och alla så dom också får träffa sötingen :)
gruvar mig för hur jag ska kunna fixa mat åt henne utan några sjukdomar eller dödsfall. tur att hon gillar "kojv fjasses" haha.


Kommentarer
Postat av: Berra

Lilla Ida har helt klart fått sin skönhet från dig Frida =D

2008-02-01 @ 09:51:22
Postat av: loyd

hoppas inte ida läser den där kommentaren :D

2008-02-01 @ 17:51:40
Postat av: fiffo

lisa: haha nänänä.. alltså jag har funderat på vars hon fått sin skönhet ifrån.. hon har ju inga bra gener iallafall, höhö

loyd: sluta kaxa ditt cepe :)

Postat av: Berra

jo men ja säger ju att de är från dig =)

2008-02-03 @ 03:47:54

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback