mess

nu är jag hemma. igen. sweet.

annis ringde tidigare
- jag skulle bara ringa och säga att jag älskar dig
- haha jaha
- mm hejrå

hon är söt den där.

och för att inte vara sämre än henne och hennes "osminkade sanning" så måste jag givetvis vara.. lite värre.

här är en serie på hur en ansiktsmask kan se ut. detta är då den med alger och lera som jag tror jag nämnt tidigare. den luktar verkligen inte godis och ansiktet stelnar verkligen när det väl torkar. jag kunde inte ens göra min pose när jag tog bilderna.

1. "vanlig"


2. sminkborttagning. använder mary kay för er som bryr er. skitdyr och skitbra. en olja till ögonen, en peelingkräm till fejset. kostar ca 400 kr flaskan. bra skit. såhär snygg är man med oljan kring ögonen.


3. smink bort. hår upp. hårband på. ansiktsmask on! usch vad jag kommer ångra att jag lägger upp det här.
det vita är där det börjar torka.


4. 20 min senare...
NÄ det får ni fan inte se. hahha. var helt vit och såg ut som batman. eller vem det nu som är vit. hans vapendragare kanske.

snyggare än såhär blir jag inte

och bara för att fortsätta på det riktigt äckliga temat så snör jag upp några "osminkade sanningar" till. förlåt annis för att jag stal din idé :/



eller nä. inte det heller.



och sist men inte minst. jag skulle lära mig photoshop och tog en halvfin bild på mig och patte och skulle mixtra med den. sen blev jag less och kluttrade bort hela mig själv och råkades spara skiten. och jag har inte skickat den åt nån så den finns inte kvar!!! :(



nu ska jag dejta john blund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan vad skön du är :))))
#13

2008-02-23 @ 00:56:46
Postat av: Daavd

hahah fan va sött.. du skrämmer livet ur mig näru säger att jag ska kolla din blogg och sen säger "hata mig inte".. då tror jag ju att du gör nå dumt, detta är ju bara gulligt.. haha

keep it up girl
daavd.blogg.se
(smygreklam ny singel ute)

Postat av: fiffo

davd; hahaha meh.. jag blir ju rädd för mig själv.
anonym; sluta kommentera anonymt fofan. blir galen.

2008-02-23 @ 01:11:30
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: loyd

Vem tror sig ha nummer 13 hmm det är ju jag det fast jag tycker ju itne du är skön :D

2008-02-26 @ 17:11:39
Postat av: fiffo

loyd: skit i det så lever du längre :) och jag är visst skön

2008-02-26 @ 18:36:58
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback