LUGG!

jag har lugg gott folk. sist jag hade det gick jag i 6an och någon full cypriot klippte av den, och jag minns hur förstörd jag var.

annis min vapendragare kom hit och jag blev sjukt sugen på att göra nåt åt mitt hår. och lugg är ju faktiskt en ganska stor grej. så hon fick klippa. hon förvarnade mig om att hon bara klippt papper och kanske nåt tyg i syslöjden för 10 år sen och vi höll på att skratta ihjäl oss åt tanken av att jag skulle se ut som en påve eller en potta. men faktiskt så är det ganska snyggt. rätt ovant dock.

har lodiskläder och flätlockigt hår nu, och inget smink. tror det blir coolare om man fixar sig lite :)

weeeei.. bilder kommer sen när jag orkar göra nåt åt det. fan vad jobbigt att ha håret i ögonen hela tiden. men nu slipper jag ju iallafall plocka ögonbrynen ;)


det syns verkligen inte hur mycket det är. men förr hade jag ju halva håret som lugg, nu har vi ju som minskat ganska mycket. den blev mycket tjockare nu dock. me like :)

är förresten bara ett knapptryck ifrån en spanienresa nu.. iiiih


Kommentarer
Postat av: Pake

Upp med bilder nyss! Och det är till Thai du ska :P Du måste!

Postat av: fiffo

noooes jag vågar ju inte ens kolla mig i spegeln :) kanske efter att jag duschat och fixat lite (a) meh, inte själv ju! thailändare är galna

2008-02-05 @ 21:24:47
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback