loyd goes dirty

frida - måste gå och duscha igen.. fryser ihjäl
loyd - brukar du ta på dig själv i duschen?
frida - men näe
loyd - det gör du väl? alla gör det
frida - yeye
loyd - hur ska man annars kunna tvätta sig?
frida - jag tvättar mig aldrig
loyd - jaha.. det är därför du luktar så gott

innan det pratade vi om att det luktar frida i hela hans lägenhet och att han inte kan sluta lukta.
eckelpeckel:)

OCH NEJ GOD DAMNIT, JAG OCH LOYD ÄR INTE TILLSAMMANS, HAR ALDRIG VARIT OCH KOMMER ALDRIG BLI! sluta fråga förhelvete. blir galen.
folk jag inte ens har träffat har fått mer närhet av mig än han, haha.

loyd - blabla fortare än du säger "hej jag heter frida"
frida - det gör du ju inte alls
frida skrattar
loyd - du kan inte skratta åt ett dåligt skämt för helvete.. av dig själv
frida - det var ju skitkul
frida fortsätter skratta
loyd - du kan sluta skratta nu

det är så givande att lägga in våra skittråkiga konversationer

Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe:P


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback