kvällen är räddad!



you are my dream come true. älskar dig!:)


camillagranström säger (21:01):

var är du?
frida säger (21:06):
hemma
camillagranström säger (21:07):
men tjänare =) ryms jag?
frida säger (21:07):
haha det är knappt men med lite våld ska det nog gå
camillagranström säger (21:07):
satan, jag är där om ca 3 min! hejdå½
frida säger (21:07):
haha
camillagranström säger (21:07):
men på riktigt!!
frida säger (21:07):
ja kom!
camillagranström säger (21:08):
försök inte sinka min tid, så att jag kommer försent,. hejdå
camillagranström säger (21:08):
nfgsdjbga

min första tanke var att jag skulle springa och skölja ur färgen ur håret för att sen städa snabbt som satan. för man tar sig verkligen inte in här.
men vem försöker jag lura? jag ser alltid ut som stryk och det är alltid stökigt som satan när folk kommer hit :)
jag hoppas inte porten är låst. är inte alls sugen på att gå ner och öppna i mitt skick, haha.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback