i'm done

nu har jag fått nog av fotoautotrofa organismer, cellandningar, kemiskt bunden energi och saprofyter. nu ska jag lägga mig på rygg och se room service och vänta på att mamma kommer och hämtar mig. ska bli skönt att sova där inatt och mysa med mr.T, som är mannen i mitt liv :)

alla snackar om att det är alla hjärtans dag imorgon, vilket jag inte bryr mig så mycket om. svårt att mysa med någon som är på andra sidan jorden :) men man får väl göra det bästa av det. tvätta kläder och plugga skulle behövas :)
nä men det finns ju inte så mycket att göra. om han inte bestämmer sig för att komma hem imorgon dvs :)


image656
mister T <3



glömde kanske säga att min telefon har dött nu, på riktigt. den har varit med om mycket och den klarade bara inte att åka i golvet en gång till. så nu har jag en annan telefon, och ingen laddare till den, och nästan slut batteri. så jag kan vara ganska svår att nå nu tills jag hittar mig en laddare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan va HET!!;);)

2008-02-15 @ 11:48:04

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback