ge mig!

skröder! på riktigt alltså. han ger mig fjärilar i magen.

annis har sovit med mig inatt. efter att hon slitit upp mig ur min underbara sömn (och säng) och berättat vilken pain jag är och hur mycket hon hatar att sova med mig, traskade vi ner till käftis.
sen köpte vi oss lite grejer. smink blandannat. jag köpte även hårfärg som jag tänkte roa mig med ikväll. om ingen annan vill göra det åt mig? :O
sen hem till bananen och nu ska jag fan plugga. iallafall göra bort hemtentan och plugga lite på nåt av dom tusen proven jag ska ha till veckan.

camilla på msn igår:

camillagranström säger: okej, om du tror att du är cool nog för att blogga så är väl jag det med. så gå in och läs vad jag jyrat ihop=)
camillagranström säger: läs då!!
camillagranström säger: men din fiskbulle, jag vet att du är där. du ska inte vara ledsen för dagen som varit,
jag ville ju bara kramas nu när jag lika var inne här ju!!! nu sticker jag från stan, ska se television =) just keep
swimming sötnos :) puss och snusk. jag älskar dig baby =)

http://camie7.blogg.se och här har ni då det hon hade jyrat ihop. hahah how cute.. hur kan man inte älska henne?


om någon vill umgås med mig ikväll så hör ni av er snarast. jag kommer nämligen inte ha ett skit att göra och det känns weird. däremot är jag fortfarande sjuk och säkert ganska tråkig, och det känns bara sämre efter att jag har gått runt stan och frusit arslet av mig hela dagen.

pappa betalade mitt löshår idag förresten, som jag hade tagit på avbetalning. han är en ängel :) en räkning mindre på skrivbordet.

nä.. plugga var det!


Kommentarer
Postat av: AnnMary

men ah
är bara här på dagarna och äter :)

Postat av: EMMA

I will :) ha kul du med!

2008-02-29 @ 19:54:31
URL: http://empooo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback