full rulle

nu har jag just slirat in här och intagit position. nu är det bara grillkrydde-popcorn och saft som saknas, haha.
sen blir det hockey för hela slanten. fyyyyfasen vad laddad jag känner mig idag.

ikväll är det modo - djurgården som gäller, och tidigare möten har varit målrika för båda lagen (5-4. 5-4, 4-3, 4-2).
2 borta förluster, och 2 hemmavinster. idag är det en bortamatch så vi får se hur det går.
det verkar även som att wargh ställer upp och spelar ikväll. känns bra då vi redan har 3 grymma backar skadade, timander, hedin och victor hedman.

jaja hinner inte kackla så mycket mer. måste ju hinna poppa mina popcorn.

fick förresten en glad överaskning när posten kom.. en söt nalle och ett kort. blev ännu gladare när jag fick veta vem det var av :) kan vara därför jag varit på överdrivet bra humör hela dagen.

jag får skriva mer senare..

ha en bra alla hjärtans dag era lallare! :) och annis, du är världens bästa. i love you!

image657

Kommentarer
Postat av: AnnMary

fiffomiffo, du är världsbäst!

Postat av: EMMA

typ något söta tjejor, bah! :)

2008-02-14 @ 19:48:11
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad fina ni är! :) Ha en bra dag!

2008-02-14 @ 21:23:15
Postat av: Anonym

Ja inte var det av mig du fick nallen iaf!

2008-02-14 @ 22:45:31

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback