fredag

det slog mig precis att det är fredag idag.. och jag sitter inne. det borde vara dödsstraff på sånt.
men jag känner mig verkligen bara sämre ikväll.. febern vägrar ge sig så jag orkade inte följa med
annis och emma på nån fest. har svinmycket att göra. eller.. ska bara städa och fixa här, och se film.
bananen vill att jag kommer och sover där, men risken att jag är vaken är ju inte så stor. lär ju somna på 3 röda.

sista dagen på praktiken idag. var bara där och vände. usch vad tråkigt det kändes. ville ju stanna där och svamla
med alla huliganer. hoppas jag får jobb där nudå. tackade nej till helgjobben. vafan.. jag är 18. de 2 dagar i veckan jag är ledig från skolan ska jag väl roa mig med nåt och inte jobba. jobba hinner jag göra innan jag dör. eller på kvällarna efter skolan :) freedom ain't free

blev inga skrillor idag. jag hade ju lovat annis att jag skulle lära henne hur man åker :) men vi tar oss inte till djuptjärn så vi tar det någon annan dag istället.
däremot har jag varit och hämtat brädan idag så imorrn blir det oroligt i backen ;) bara för att det är planerat nu så kommer det vara snöstorm eller 40 minus. just my luck.

nackdelen med att fara till backen med sara är att hon åker slalom, och då är det inget roligt att härja. aja, det duger.

image611
just nu skulle sommarn vara jävligt skön. fast bara nu.. i nån minut. jag fryser ihjäl!






Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback