daavd!

jag vet inte varför, eller hur, eller nåt. men jag fick bara ett sånt jävla begär när jag var ute med sara, efter "daavd och rebecca - jag bryr mig inte" så jag var tvungen att fara hem och lyssna på den. haha.
nä nu ska jag fara till en lallare och se outsiders och käka nötter.. och dricka juice. det fanns ingen påskmust :(



finns bättre kvalité på
www.myspace.com/daavd

och david, vad du än säger, så kommer jag alltid tycka att du är grym när du sjunger.
man hör bäst i första reffen.
annars har jag ju massa "just for me"-låtar han har spelat in åt mig :) när han sjunger alltså.
och fru jones är grym på att sjunga. hon ger mig gåshud.

näfan nu måste jag stressa vidare.

Kommentarer
Postat av: Berra

tycker om hennes kläder. spciellt brallorna.. muuums

2008-02-18 @ 20:06:24
Postat av: jimmie

Hallå blogga då!!!!! :) svik inte mig nu fritiof :)

2008-02-19 @ 22:04:04
Postat av: Daavd

hah va gull du är. dock dum att du la upp den dära videon ;(
Puss, puff :)

Postat av: Anonym

vad fan håller du på med sluta blogga sådär???? :@

2008-02-21 @ 09:19:01
Postat av: Anonym

sämre skit får man ju fan leta efter.

2008-02-21 @ 17:55:41
Postat av: whoa-DAVID!!

Frida vart håller du hus??
Ta dig samman, och skriv ett inlägg för mig, och dina galna FANS!:D
Nej men, ärligt talat, blogga nu!!
Annars vet du vad som väntar... ;D
Puss, och nyp i stjärten!! ;D

Postat av: fiffo

leta då ditt fuckface

2008-02-27 @ 17:41:57
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback