berra!<3

jag har drömt om berra hela natten och nu sitter jag bara och saknar henne, haha.
drömde att vi låg på taket på skidstadion och pratade om allt möjligt, fast på nåt sätt påminde allt om när vi var i skellefteå. ja jag vet fan inte. men nåt sånt var det. sen iallafall skulle vi ner, och då skulle berra hoppa på en sten och sen ner, men hon fastnade med byxorna i taket och hängde där, och jag låg bara och skrattade jättemycket tills hon tappade byxorna och ambulansen kom :/ haha förlåt

image675



"frida jag måste erkänna en grej.. det första jag gör när jag startar datorn.. det är att kolla din blogg!" haha mitt första fan!

Kommentarer
Postat av: Berra

naaw.. vilken söt dröm :)det lät lite typiskt mig att fasta med byxorna ;P har dröm om dig inatt också föresten!;O fast ja kan berätta den åt dig nån gång =)

2008-02-16 @ 16:29:12

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback