allt jag gör blir fel

febern har ännu inte gett sig, dock lugnat ner sig.
orkade inte ta tag i städandet så jag tänkte att jag iallafall kan diska bort det värsta i köket
när pappa kom hem i lördags sa han

pappa - frida varför ser det alltid ut såhär när jag kommer hem?
frida - hur ska det annars se ut? höhö
pappa - du är inte rolig nu
frida går iväg och skrattar för sig själv

ja men till saken då. pappa har ett glas, som jag inte ens vet varför han har, då man knappt får kolla på det ens. det bara står där och ser fult ut.
men jag var törstig och vi hade inga rena glas så jag tog det där, och tänkte diska det direkt så han inte skulle märka.
vad händer? först gick det hur bra som helst, tills jag smackade ner det i diskbänken så det blev en spricka i det. började fundera ut bortförklaringar medans jag tittade på det. det var ändå ingen stor spricka.
men vad fan gör jag då om inte tappar skiten i golvet? gah!

sen tänkte jag vara duktig och rengöra micron, men jag använde tydligen för mycket vatten för när jag stängde luckan gick den igång, och började brinna!!!! och fittjävla uttaget blev helt svart och hela lägenheten slocknade.

nu sitter jag här och jag ska inte röra på mig. har tagit bort alla farliga föremål.



Kommentarer
Postat av: A

Hahaha.... hahahaha :) Kan man bli så mkt roligare än dig!? :D

2008-02-27 @ 16:21:58
Postat av: EMMA

Söt du är frida! :)

Postat av: loyd

tack för min fina blogg :) Nu måste jag ju blogga nån gåäng ;D

2008-02-27 @ 18:03:03
Postat av: Egoina

jepp, jag är riktigt riktig

2008-02-27 @ 20:09:40
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: snoppeboy

hahahahahahha

2008-02-28 @ 05:34:23
URL: http://sbergdahl.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback