allah akbar

jag kom på en grej nu. som kan bli pinsam.
vi hade religionprov med en vikarie, och jag var skitduktig och svarade (rätt) på alla frågor.
men sen satt hon och pratade som fan och jag började kluddra som jag alltid gör.
tänkte dock inte på att det var på provpappret.
det värsta är då att jag skrivit "penis" säkert 50 gånger. ritat 2 sköldpaddor som sätter
på varann, skrivit "allah akbar in my ass. frida akbar" och massa jävla onödigt skit.
allah akbar betyder Gud är större för er som undrar. och hon vikarien är typ muslim och
jag tror inte hon tål skämt. hon kommer döda mig. eller åtminstone ge mig IG på provet.


image695

om man inte duschar på en vecka ser man ut såhär. okej överdrivt. men jag har inte duschat de senaste dagarna. har bara inte hunnit. har pluggat som ett cp och hunnit till luleå några svängar. nu ska jag ut igen. dock bort från mänskligheten. ingen behöver lukta på mig eller känna i mitt hår.
fast iofs.. när jag var hos morsan kände jag hur nåt luktade gott hela tiden och lukten följde mig vars jag än sniffade. det slog mig sen att det var jag som luktade. inte illa.

sen har jag lagat mat idag. tog morsans påhopp på allvar och gjorde wook. så jävla äckligt. hatar grönsaker. pappa tyckte dock det var gott. trots att jag hade mer cayennepeppar än grönsaker.
men jag kokade köttbullar åt han iallafall. fick sen höra att det var fel. dom ska tydligen stekas.

imorgon ska jag supa skallen av mig. igen.
har shoppat hos mormor. snacka om en kärring med koll på modet. cheeeses.
fick mig en spegel som är mommas gamla. så nu kan jag sitta och kolla på mig själv heeeela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Patiiik

Kan knappast bli sötare :)

2008-02-22 @ 18:05:40
Postat av: EMMA

Osis, men du är för rolig iaf Frida! haha :)

Postat av: Anonym

hahahahaha

2008-02-22 @ 21:57:05

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback