hemsökt hus

för att tona ner (påtal om det, vem anmäler sig frivillig att färga mitt snart kala huvud snart som fan?) det förra inlägget en aning så måste jag berätta en kul (?) och konstig sak som hände tidigare.

Jag slog av min dator för att jag blev oerhört less på den, för att sen lägga mig bredvid patte där han låg i sängen. Vi låg där i säkert 1 timme. Jag var helt inne i tvn och patte var helt inne i sin dator (som vanligt, hihi) som han hade på benen. mitt i allt sätter han sig och nyser, mot min dator, som är typ 2-3 meter bort.
jag märkte inget förens han sa det, men min dator startade av hans nys. vafan?
han trodde att det var jag som gjort något, men ingen var ju ens i närheten av datorn. och knappen som måste tryckas in för att den ska starta är hemskt trög och liten så det kan inte ha varit något som stötte till heller.
haha

och nyss när vi gick in i köket för att göra mackor så hörde vi ett konstigt läte från någonstans i huset. vet inte riktigt vars men jag påstod iallafall att det lät som en elefant, alternativt en trög, gnisslig garderobsdörr, som vi har gott om här. tanken gick direkt till pappa, vad annars hade kunnat låta? men jag sprang dit och han låg och sov lika hårt som när vi gick ut i köket. vafan händer? jag är fan livrädd.. sitter här och kallsvettas och väntar på att pappa ska börja banka i väggen efter hjälp. jag är säker på att det är något as här inne.

nu ska jag gå in i duschen och duscha bort några bekymmer. konstigt nog är jag alltid på bättre humör efter att jag legat i duschen ett tag.


jag och mina chejer. camilla såg inte skillnad på om kameran var rätt eller fel väg,
därför är den upp och ner :) sådeså.

nu ska jag tvinga patrix att smörja in mig, kanske massera lite också. sen film och sova. natti.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback