truth hurts

när man har spenderat mer tid, kraft och ork på en annan människa i 2 år, utan att ens hinna tänka på sig själv, så tror, iallafall hoppas man ju att man känner personen ganska bra. men tydligen inte.
växthuseffekten kanske inte bara påverkar klimatet. jag tycker alla får frispel och gör oväntade saker titt som tätt numera.
jävligt tråkigt är det iallafall. blö.


nåja, idag efter arbetsförmedlingen så trippade jag och kikkodora ner på stan och hon solade en sväng. sen gick vi till morsans jobb och tiggde till oss varsin mjukglass med jävligt mycket strössel, för att sen gå hem igen. har även dammsugit hela huset, tömt diskmaskinen, tvättat massa kläder och plockat. jag är en underbar dotter. eeeheh.

har just sovit i badet en sväng. trodde att 2 timmar prommis igår med morsan skulle göra sitt, men tydligen inte. kunde inte sova inatt. nu är jag redo för sängen. bara patte som saknas, men han orkar jag nog inte vänta på :)





konstigt förresten att vissa människor måste ljuga till sig sina kompisar. medans du hittar på massa historier om mig, till mina kompisar, så står jag och tar på mig all skit för att DU snackar skit och har satt DIN bästa kompis i klistret. jävla tjejgrejer. konstigt att man blir bitter i det här samhället.

nuff said!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback