sober

här om dagen låg jag och patte ute i vardagsrummet och mös, och ida kom dit. det stod ostbågar på bordet som ida började sleva i sig. hur som helst. ida sa något som fick mig att säga att patte gillar allt som är flottigt och äckligt (ja, ostbågar är fan äckligt) och pattejäveln snör ur sig "ja, jag gillar ju dig".
sen han sa det har orden ekat i mitt huvud och varje gång jag påminner han så skrattar han bara och han vägrar be om ursäkt. sen att han kletade en halv kaviartub på mig igår, då vi hade ett krig, gör ju inte saken bättre. jag funderar ännu ut en hämnd.



aaaaanyway (det var länge sen camilla, haha)

i helgen var tanken att jag skulle till övik och umgås med mitt mongo, men jag snokade i hennes blogg och såg till min förfäran att det ska vara korridorsfest där, och alkohol är ju något jag lagt på hyllan. iallafall de 3 senaste helgerna. gogogo!
istället skulle jag och patte fara och bowla och släpa med oss kixen, men patte föll för grupptrycket och for och drack så jag ska fara till kixen nu och ta det lugnt och se någon film säkert.
vi promenerade till stan tidigare och solade, och gick hem. motion är inte bra för mig. nu sitter jag här och är nästan lite glad. men bara nästan.

fast innan jag far ska jag springa ut och kolla på hus med pappa. för första gången tycker jag att det låter bra när han säger att han vill söderut. det vill fan jag också!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback