puke

japp, jag har dragit på mig någon form av spysjuka, och det är totalt värdelöst!
Det är nog bara nyttigt att inte ha någon matlust, iallafall någon dag om året, men nu när jag inte ens kan snusa är det värre. Pappa har flytt fältet och erik är alldeles för inne i sitt spel för att ens orka lyssna på mitt gnäll. Tror jag ska prova hur det går att röka, innan jag gör något dumt. Huvudet skulle jag ju lätt kunna avlägsna från halsen och placera i någon annat land.

Patte har inte hunnit hit ännu och han bryr sig inte om att jag är sjuk. Antar att han inte bryr sig om att jag stulit hans tröjor (feberfrossa) som jag sitter och förpestar med mina bakterier heller.

Hoppas jag blir frisk till veckan så jag och baby kan fara på bio. Annars måste jag iallafall bli frisk till i helgen. Kixen fyller år på onsdag så hon slår ihop födelsedagsfirandet med luciafirandet och det får ju inte missas.


i love u

Kommentarer
Postat av: Daavd

krya på dig vännen (:


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback