pappa

pappa lämnade mig i sticket igår och for till stugan, vilket innebär att jag är alldeles ensam i det här stooora huset.
nu ringde jag till han och kollade läget

pappa - har du sovit gott då?
jag - jag har inte sovit alls
pappa - varför?
jag - jag kunde inte
pappa - men patte då?
jag - han var och söp någonstans
pappa - hm. men du är med han nu?
jag - nej
pappa - nähä? men du har varit?
jag - nej
pappa - nähä? men det var ju inge kul ju
jag - vadådå?
pappa - då får du ju sakna han
jag - nä fyfan, det är bara skönt att slippa han (jag skojade patte, förlåt)
pappa - fan vilken dålig flickvän du är


sen
jag - men jag hör ju saker som inte låter, ser saker som inte finns och sånt
pappa - men elementen brukar låta ibland
jag - men inget låter ju. jag hör ju bara saker för att jag är dum i huvudet
pappa - jo, men det har du isåfall fått av din mor. utseendet däremot har du fått av mig
jag - döda mig
pappa - hahahaha



nä helt seriöst. jag har inte sovit sen jag vaknade igårmorse och nu är jag både skittrött och skithungrig.
har varit och snurrat med sara i flera timmar och nu målar jag naglarna. ska sminka på mig masken, sen kommer sara så jag ska sminka henne också. sen far vi åt olika håll och möts förmodligen i dimman. adios

Kommentarer
Postat av: soppe

hahaha där sa du något;)

Postat av: millah

Hoppas du haft en härlig jul :)

2008-12-25 @ 19:47:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback