när bägaren rinner över..

.. så kan vad som helst hända.

jag kollade på min
lillebrors blogg , och såg några patetiska jävla kommentarer som gjorde mig riktigt irriterad. jag vet inte ens vad jag ska säga. jag vet vilka idioterna är (nej, det är inte första gången han får såna där kommentarer) och det värsta är väl att vissa av dom är hans barndomskompisar, och mina barndomskompisars syskon, mina föräldrars kompisars barn, hans klasskompisar. ja ni hajjar. och det gör mig fan ond!
jag har ju för fan pratat med fittskallarna, och de har bett om ursäkt, så varför fortsätter dom?
och varför gör inte föräldrarna något, trots att dom är fullt medvetna om vad som händer?

inte nog med de där jävla bloggkommentarerna, det bara sprutar hot (!!) och onödiga kommentarer på hans msn, mobil och skolan. det är fan inte meningen att en kille på 13 år ska behöva byta klass efter några veckor (som han var tvungen att göra för att ens kunna gå till skolan) för att hans klasskompisar saknar moral och hjärnceller.

det jag tycker är värst är att han inte ens säger eller gör något för att försvara sig, utan går bara undan, viker sig och säger att han inte vill ha bråk. och dom fortsätter ändå. han har ju fan inte ens gjort något fel!!!
jag önskar att dom vore lite äldre så jag hade kunnat banka in lite vett i skallarna på dem. det är tur att det är sent nu, för jag vet vars asen bor och jag skulle inte banga på att gå dit. blod är tjockare än vatten. och hur sur jag än kan vara på min lillebror, och hur mycket jag än kan skrika på han och så vidare så älskar jag han till döden och ställer alltid uppför honom, och det vet han.


killen som kan få ALLA att skratta :) i love u!

gah! jag skakar så jävla arg jag är.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men dra nu.. Fy fan vilka idioter! Jag blir så jävla arg för min bror har också vart utsatt men inte nå mer nu. Idioterna fick smaka på mitt vrede. Tycker helt klart att du ska prata med deras föräldrar om allt vad deras idiotkleppar håller på med! As är dom.

Postat av: Camilla

Det är ju Kirre min man :)

2008-12-04 @ 11:47:00
Postat av: soppe

men dra mig baklänges..

2008-12-04 @ 21:35:29
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback