lila

tur att jag gillar lila så mycket, för färgen var inte vattenlöslig som jag trodde. det lönar sig alltså att tejpa lister, tak och väggar som inte ska målas. och sätta papper på golvet. fan!

det är alltså det vi sysselsatt oss med de senaste dagarna.
här smetar patte på första lagret.

;)


och andra.. och tredje och fjärde, blabla. vi är inte klara än iaf :)

inatt har vi sovit mitt i rummet. det var speciellt. jag vet inte om det var därför han började skratta som en dåre mitt i allt, när han inte borde. haha.

jaja, jag har mycket att göra. får passa på nu när han är och bögar sig på b4=)

  



och så vidare. lägger säkert upp mer (och nyare) när jag orkar tömma mobilen också, och när stefan skickar bilder från dopet.

herråherråherråherråååååååååå

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback