fredag

middag hos mamma+snabbuppdatering med kixen+filmmys med tjejerna

6 tjejer ihoptryckta i en liten pluttsoffa med en skäckfilm kan inte bli fel. det kan inte mammas mat eller kixen heller iofs. så fredagen har varit bra faktiskt. har fått dampa av mig i saras fulvento också.

nu har jag gjort tråkiga saker som att färga ögonfransar, plocka ögonbryn, skicka anställningsbrev jadajada. tråkigt är det

förövrigt vaknade jag till det sötaste, snällaste och bästa smset någonsin idag. författaren var ju camg såklart.  du är bäst.












jag älskar er, era as.

nu ska jag ut och se vad papi har för sig. han kan inte heller sova tydligen.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Vem är natcha?:O

Postat av: Lajsan

Du är söt, tihi.

fast jag förstår verkligen inte hur du lyckas få alla jävla fula kort på mig.. haha

2008-12-20 @ 17:04:52
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Det fanns ingen bild?:O

2008-12-20 @ 17:18:43
URL: http://annmary.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback