weeeei!

sara ringer halvt panikslagen
sara - frida vafan.. sture har rättat mattenationella nu.. har du hans nummer?
frida - va näe?! (frida googlar)
sara - okej, tack, jag ringer snart
frida - fråga vad jag fick också

en minut senare
sara - du ditt jävla mattesnille.. du hade 2 poäng mer än mig. men vi klarade det båda 2

jag hade nöjt mig med att bara klara det. men att slå sara är fan större! :) det finns ingen som pluggar mer än henne och som kan lika mycket. hon har fan mvg i alla ämnen.

Matte A - avklarad

nanannanaaaa


nu väntar jag på att sara ska pallra sig hit så ska vi fara och fixa till ikväll :) måste handla nåt att grilla och säkert nåt jävligt onyttigt också=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ha en trevlig valborg..stor kram på dig

Postat av: Fegon

Ryktet på stan säger att jag är hemma till den Femte :)

2008-04-30 @ 15:51:30
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: jenna

tack så mycket! jag är supernöjd, var inte så dyrt heller :)

2008-05-01 @ 09:54:39
URL: http://gucciime.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback