saras stuga

image892

har varit i saras stuga idag en snabbis och slagit igång värmen och sånt. passade på att ta lite kort medans jag väntade på att hon skulle hämta mig :)

nu blir det plugga som en galning så jag slipper det sen. jag kommer nog ha fullt upp heeela veckan. fy vad mys det kommer bli imorrn med först DJ-skolan och majbrasa med mamma, sara och maggi?! (tradition) och sen iväg till saras stuga med lisa, sara, camilla, martina, jennifer och sanna.

och till helgen blir det utgång med mina underbaringar :) mysmysmys!
passoaparty!

image893
+martina:)

kanoners.


"det går bra nu" :)

Kommentarer
Postat av: Lowa

Fin bild
:)

2008-04-29 @ 23:26:32
Postat av: Gossip and fashion

hjälp vilken fin bild ovan :)

Postat av: MATILDA

svar: hahah! men så är ja med :D kollar jämt på molnen.. vill fota dom.
har hur mkt bilder som helst på't :P haha! det är kul :D

2008-04-30 @ 09:46:44
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Berra

Paaaassoapaaartyyyy ;)

2008-04-30 @ 16:32:03
URL: http://berramagnusson.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback