PMS

vill någon köpa min pms? snällaaaaaaaa....
jag är ett jävla vrak.
tänk er pessimisten jag är i vanliga fall, humörsvägningarna och humöret jag har i vanliga fall. hur tror ni det känns vid pms? fyfan.. vill bara gräva ner mig och ligga där tills det har farit förbi.
ja, jag är tillochmed blödig och känslig nu. det hör inte till vanligheterna.

jag har mitt te iallafall, och min (läs pappas) värmedyna som kan lindra lite smärta. inga piller här inte.

ungefär såhär känner jag mig. inte fullt lika fräsch dock
image807


jag och berra har planerat att ligga inne på hotellrummet och ha mensvärk och dricka passoa hela dagarna när dom är på studiebesök. låter som en bra idé tycker jag :)
berra har även ändrat min inställning till klassresan. nu är jag helt plötsligt skitsugen på att fara (humörsvängningar igen). tänk att ligga där på nätterna och spela alias, dricka passoa, dumma sig och bara vara.. störda. stackars dom jag ska dela rum med som vill sova på nätterna. kan ju förvarna er med att det kommer bli ganska sömnlösa nätter dom kommande dagarna :) ingen mer sömn än nödvändigt.
ser fram emot lite sänghoppning och kuddkrig också :) och shopping såklart.

image808
jag saknar dig hela tiden :(((((






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej jag ville bara kommentera det du skrev om folks gnäll! FY F*N vad bra skrivet... jag håller helt med...

Postat av: Ulrika

hahaha ja kan vara bra om jag lägger med den informationen. Ingen orsak!

2008-04-01 @ 22:54:42
URL: http://ulrikazafrans.blogg.se
Postat av: Rafiq Charania

Hei du :) Så kommentaren din på infobloggen. Legger du igjen et medelande på min blogg. Nasty bild over der hehe

2008-04-02 @ 02:33:33
URL: http://rafiq.blogg.no
Postat av: Berra

är grym på att övertala har jag märkt :) grymt kul att du kommer. är nog vaken med dig;P men vi sover på bussen! annars är jag död ;D

2008-04-02 @ 05:29:15

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback