PANG!

image853

jag tänkte mest bara titta in och säga att jag lever. har varit på vift hela dagen igen, och har just stulit en dator för lite uppdatering i omvärlden bara. måste läsa igenom alla bloggar som jag kan i huvudet. dom flesta har jag ju i mina favoriter.

några konversationer från idag

frida - aaah, jag har fått en inombordare(finne som inte syns)! den är typ 5 cm stor där inne
anonym - du är säker på att det inte är hjärnan som är påväg ut?

sen skulle min lillebrorsa förhöra mig på några biologifrågor till provet
erik - .. som kan orsaka blandannat gonnoré
frida - vet du vad gonnoré är?
erik - hm..  nån italiensk pasta va?
frida - .... nej

sen har jag och en kompis suttit och pratat om hur och varför man förknippar vissa bokstäver med färger, smak och siffror.
typ;
blå - 5 - lakrits
röd - 4 - sött
gul - 2 - sur
grön - 3 - salt
lila - 8 - sötlakrits
vit - 1 - vanilj
ja, listan kan göras lång. men jag avslutar här. nu måste jag plugga ihjäl mig inatt. blä..

image854

när jag kommer till min dator igen har jag lovat att jag ska koppla i camen igen och börja med mina dagliga cambilder. det var ju som ett tag sen :)

natti


Kommentarer
Postat av: sannaa

Tack =) vilken fin blogg!

Postat av: MATILDA

svar: jaa, det är tur att det finns piller för't :) annars vet jag inte riktigt vad jag hade tagigt mig till :P hehe

2008-04-23 @ 08:18:20
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: liza

fin blogg du har :)
kika gärna in på min blogg! :)
hoppas du får en fin dag i solen

2008-04-23 @ 09:05:15
URL: http://lliza.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback