oops

"råkade" visst försova mig idag. men vi hade utedag och det är snöstorm och gubbarna har snöslungs-race utanför fönstrena, så det känns inte så motiverat att stiga upp.
nu däremot ska jag klä på mig och fara ut en sväng, om jag törs.

tanken var att jag skulle plugga idag.. men alla vet vi väl hur det slutade. istället har jag kollat på lite gamla hockeyintervjuer, skrivit en text, pratat med min arbetsgivare (ja, för jag har ju faktiskt skaffat jobb nu) och youtubat lite. blandannat. nehej, plikten kallar.

KUL att allt mitt smink och alla andra livsnödvändiga grejer är hos kix ännu. måste fixa hem det idag..

image834
siepen tyckte att jag såg ut som en pirat den där kvällen. med lite hjälp av paint så ser jag
också en viss likhet.

Kommentarer
Postat av: JENNNA

det är alltid skönt med sovmorgon.

sött kort :)

Postat av: Camilla

HHAHAHAHAHAHAHAHAH du har hittat ditt kall, fan vilken piratpingla du är :D

2008-04-15 @ 22:48:52

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback