:O

är ni medvetna om hur snart vi tar studenten? :O shittas pomfrittas alltså!
och snart börjar alla fester inför studenten, och uppvärmningar av sånger som vi ska sjunga..
gissa vem som kommer vara fullast, och låta mest? :)

fyfan vad kul det kommer bli!!! men nu efter umeå resan har alla som var med blivit så jäkla tighta så vi vet inte ens om vi vill gå ut längre, haha.
kul att jag har blivit utsedd till klassens pajas, än en gång!

hoppas jag hinner på lillebrorsans avslutning också. sen börjar kläppen på manhem. jag har skrämt upp han om hur mycket stryk han kommer få och hur mobbad han kommer bli. jag är verkligen en bra storasyster.

"vi är inte fulla, vi har pollenallergi"

Kommentarer
Postat av: Peggy,

Haha :)

Postat av: Fegon

Igår tänkte jag "fan vad skönt, jag känner ingen som tar Studenten i år" ... men jag visste att det likförbannat fanns någon...

2008-04-19 @ 16:34:47
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Camilla

Vad fasen Frixo, ska ni köra med våran "vi är inte fulla vi har pollenallergi", det var ju liksom 88orna! :D face it, du är 89 ;) Lillen :)

2008-04-19 @ 22:30:46

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback