may I kiss you?

random kille på hotellet - får jag kyssa dig?
frida - haha nej
random - men vafan. varför det?
frida - jag är off the market
random - äh, håll käften.. hora

igår var det råååligt :) iallafall från typ 10 och framåt. kixen lyckas alltid göra allt till de bästa :) älskar dig baby!

jag ser ut (och känner mig) som 7 svåra år. så nu ska jag dra på mig kläder och sen ska jag och sara utvärdera kvällen och styra lite grejer..
om jag såg ut som miss j alexander igår, så ska ni se hur jag ser ut idag. hahah

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, vilken strange kille..

Postat av: soppe

vilket pucko

2008-04-28 @ 00:55:30
URL: http://sbergdahl.blogg.se
Postat av: loyd

Jaha nu är man random mitt i allt :D

2008-04-28 @ 16:44:31

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback