mattelärare

jag vaknade klockan 7 av att min mattelärare ringde till mig
mattelärare - hej, kommer du på matten idag?
frida - mmmmmmm
mattelärare - okej var bra. hejdå

jaha?? det är ju en vanlig grej man ringer och frågar.
dessutom börjar lektionen typ 13.00, så varför ringa 7?

han har absolut ingen koll vem jag är. han säger att jag är en person man inte glömmer i första taget, men ändå frågar han varje lektion jag är där, vilket jag inte är ofta, varför jag inte var på förra lektionen, eller säger att det var kul att se mig förra lektionen, trots att jag inte varit där. ja.. han är bra söt den där :)
fick dessutom veta att vi har slutprov på fredag och jag har 4 kapitel kvar, och då tillkommer ju 4 prov till, och slutprovet då. jag är rätt körd. har.. 2 dagar på mig. jaja, nog om det :) skriver bara i brist på annat. sara och lisa svek mig för en lax i matsalen, och jag äter ju inte fisk, så här sitter jag och ser dum ut.

terror sitter och gapar och stirrar på mig och säger att tangentbordet kommer gå sönder snart och att jag ska söka hjälp :) höhö

nä, nu fan ska jag plugga lite så jag har det gjort. vi grät till oss en vecka längre till biologiprovet förresten. sweeet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skum lärare! :p

Postat av: daavd

haha snygg bild på mms:et du skickade på matteläraren.
glöm int att ringa sen (:

2008-04-16 @ 16:40:26
URL: http://Myspace.com/Daavd

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback